سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکم (یکشنبه 86/10/2 ساعت 12:0 صبح)

حکم

زمان : 2مرداد 1367 / 9 ذی الحجه1408

مکان : تهران جماران

موضوع : تشکیل دادگاه ویژه تخلفات جنگ

مخاطب: رازینی علی رئیس سازمن قضایی نیروهای مسلح

                              بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجه الاسلام آقای رازینی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح

جنابعالی موظف می باشید

1 - دادگاه ویژه تخلفات جنگ را در کلیه مناطق جنگی تشکیل و طبق موازین شرع بدون رعایت هیچ یک از مقررات دست و پاگیر به جرایم متخلفان رسیدگی نمائید.

2- هر عملی که به تشخیص دادگاه موجب شکست جبهه اسلام و یا موجب خسارت جانی بوده و یا می باشد مجازات آن اعدام است.

والسلام

روح الله الموسوی الخمینی

نکات :

1 - ما که از تشکیل این دادگاه و محکومین احتمالی خبری نداریم.اگر کسی خبری دارد ما را نیز مطلع کند.

2 -از نظر حضرت امام حکم کسی که اقداماتش موجب شکست جبهه اسلام و یا موجب خسارات جانی بوده و یا می باشد را اعدام اعلام کرده اند.

این خود می تواند معیاری در دست رهپویان باشد. 

3 -حضرت امام بهآقای رازینی متذکر شده اند که مجاز به اجرای قوانین دست و پاگیر نیستند .قابل توجه کسانی که اقدام علیه بعضی مفسدین را خلاف بعضی قوانین می دانند.

4 -کسانی که می گویند این نامه در سرایط جنگی بوده باید توجه کنند که این حکم تقریبا یک هفته بعد از پذیرش قطعنامه نوشته شده است واین یعنی بعد از اتمام جنگ.

ونیز قرینه ای در نامه موجود نیست که این حکم مختص شرایط ویژه است.

اگر چه گویا این حکم در آن شرایط و علیرغم حکم امام (رض)نیز اجرا نشده است.

اگر کسی از اجرای آن اطلاعی دارد بدون تعارف ما را نیز مطلع سازد.

5- نامه های از این دست در صحیفه نور فراوانند از جمله نامه شدیداللحن امام به آقای موسوی اردبیلی در مورد توهین به حضرت زهرا (سلام الله علیها)که در این نامه حکم کسی که عمدا این کار را کرده اعدام اعلام نموده اند.

6 -عده ای می خواهند یک تصویر پاستوریزه از امام به مردم و نسل جدید ارائه دهند که بله نمازش اول وقت بوده نماز شب میخونده خیلی به خانواده احترام میگذاشته مخالف شاه بوده و ...ولی اشاره نمی کنند تا مردم بدانند فرق این امامی که آنان به مردم معرفی می کنند با سایر علما چه بوده است.

7- کسانی که می خواهند یک تصویر اجمالی از امام داشته باشند می توانند مجموعه سخنرانی ها و پیام ها و نامه ها ی امام خمینی (رض) که در صحیفه نور تدوین شده است را بخوانند.(کسانی که فرصت کافی ندارند ! می توانند جلذ ?? صحیفه نور که عمدتا پیام ها و نامه هه و اندک سخنرانی های امام در سال آخر عمر شریفشان بوده است را بخوانند.)

و

بیائید کسی را که اینقدر به او مدیونیم را بیشتر بشناسیم.





از قوه قضایی امیدها برون شد... (پنج شنبه 86/9/8 ساعت 3:15 عصر)

خبر کوتاه بود .

نمی شد باور کرد ولی چه می شود کرد همه تائید کردند .اخبار هم و قوه قضائی ! هم و همه و همه تائید کردند که آری موسویان از جرم جاسوسی تبرئه شد!

? -روایت می کنند بزرگی وارد شهری شد به ناگاه مشاهده کرد که سگ ها به سویش هجوم آوردند دست برد تا سنگی بردارد و سگان را دور براند ولی دید سنگ به زمین چسبیده است و کنده نمی شود .این مرد بزرگ به مردم آن شهر گفت خیلی انسان های پستی هستید که سگان را باز گذاشته اید و سنگ ها را بسته اید!

? -موسویان از اتهام ! جاسوسی تبرئه شد!

?-دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور:«اتفاقی افتاده، مطالبی منتقل شده است و کسانی که در نقطه‌ی مقابل ما هستند از اطلاعات آگاهی دارند، از این رو شایسته است متن اطلاعاتی که داده شده منتشر شود تا ملت بدانند ما نگران چه هستیم و چه اطلاعاتی به دیگران؛ یعنی به غیر از ملت ایران داده شده است تا ملت ایران نیز از این اطلاعات مطلع شوند. احمدی‌نژاد تصریح کرد: اطلاعاتی به غیر داده شده است که در موضوع هسته‌یی در مقابل ملت ایران بودند و هستند و من پیشنهاد می‌کنم که این اطلاعات منتشر شود تا ملت اطلاع پیدا کنند چه اتفاقی افتاده است.»

? - در اقدامی عجیب، قوه قضاییه اقدام به بازداشت جمعی از دانشجویان فعال در تشکل های عدالت طلب شیراز نموده است. دبیران 7 تشکل دانشجویی بازداشت شدند. این در حالی است که این دانشجویان در حال پیگیری دستور مستقیم شخص آقای هاشمی شاهرودی، ریاست قوه قضاییه بوده اند.

? -سخنگوی قوه قضائیه :دانشجویان از ما عدالت! را مطالبه کنند نه تبرئه یا محکومیت یک شخص را .

و

از قوه قضائی امید ها برون شد         با احمدی نژادم صد حرف و صد شکایت

دست آخر این که:

مقام معظم رهبری :امروز... هر کسى که براى عزت و پیشرفت این جمهورى، براى اصلاح امور مردم در این جمهورى و براى موفقیتهاى روزافزون این نظام مقدس تلاش بکند، براى کل جهان اسلام مجاهدت و تلاش کرده و در حقیقت، اسلام را پشتیبانى کرده است. امروز، مسأله، مسأله‏ى یک ملت نیست. مسایل ما، مسایل دنیاى اسلام و مسایل ملتهاست. مسأله‏ى ما، مسأله‏ى اصل اسلام و پرچم و عَلَم اسلام مى‏باشد که در جهان به اهتزاز درآمده است. هر کسى که امروز در جهت تضعیف نظام جمهورى اسلامى، حرکتى انجام بدهد، حرفى بزند و اقدامى بکند، دامنه‏ى کار خلاف او، به همه‏ى ملتهاى مسلمان، گسترش پیدا مى‏کند. یعنى باید بداند که این کار، فقط خیانت به این ملت نیست؛ خیانت به اسلام و به ملتهاى متعدد و به تاریخ اسلام است.(سخنرانی در روز عید غدیر خم 20/ 04/ 69)

بعد از تحریر:

مطلع شدیم که دادستان تهران آقای مرتضوی با استفاده از اختیارات خود با این حکم مخالفت کرده و به این ترتیب پرونده از دادسرا به دادگاه ارسال خواهد شد.

گویا سخنان رئیس جمهور محترم و تهدید وزارت اطلاعات به افشای اسناد مربوطه عده ای را سر عقل آورده که بازی کردن با حیثیت و آبروی کشور امام زمان هیچ وقت بی سر و صدا نمی تواند انجام گیرد.

یه دست مریزاد به آقای احمدی نژاد می گیم و یه دست مریزاد به دادستان محترم تهران آقای مرتضوی.





بزغاله های هسته ای ! (یکشنبه 86/8/27 ساعت 11:26 صبح)

اگر این همه در کشور ما عده ای به دنبال آزادی هستند به دنبال آزادگی بودند دنیایی بهتر از این داشتیم.

آزادگی وصفی است که حضرت امام حسین (ع)آن را حتی شامل حال یک بی دین دانستند آن هنگامی که در روز عاشورا در خطاب به نیروهای کفر فرمودند اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید .

آری آزادگی وصفی است که بار معنایی شعف انگیزی دارد.روح آدمی با شنیدن آن به پرواز در می آید ولی صد حیف که مصداق های اندکی برای آن می یابد.

عده ای می خواهند با پخش شایعات با تهمت زدن با دروغ و با صد کار دیگر پشت حریف خویش را به خاک برسانند ولی از این سنت الهی غافلند که خداوند است که عزیز می کند و ذلیل می گرداند تعز من تشاءو تذل من تشاء.

الغرض!

چند روزی از پخش شایعه بر ضد آقای احمدی نژاد مبنی بر این که ایشان مخالفین سفر های استانی را بزغاله خطاب کرده اند می گذشت که کذب این شایعه مشخص شد ولی هنوزکه هنوز است با وجود روشن شدن اصل قضیه روزنامه اعتماد ملی ارگان شیخ اصلاحات !این شایعه را نقل می کندو به طرق گوناگون به رئیس جمهور توهین می کند .

آقای احمدی نژاد چند روز پیش در سخنرانی خویش در دانشگاه علم و صنعت دست به افشاگری بر علیه جاسوسان هسته ای زدند و نکاتی را گفتند که تکان دهنده بود .ایشان از فشار بر قاضی پرونده موسویان مبنی بر تبرئه ایشان سخن گفتند و جاسوسان هسته ای را خائنان به ملت ایران خطاب کردند.

روزنامه اعتماد ملی که گویا یک برادر خواندگی با این خائنین دارند باز به تخریب رئیس جمهور پرداخت با این عنوان که رئیس جمهور مخالفین سیاسی خویش را خائن خطاب کرده است .این روزنامه که شاید جرات نکرده حرف دل خود را مستقیم بزند از یک روزنامه آمریکایی مطلبی نقل کرده با این عنوان که :

"محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران منتقدان سیاسی خود را خائنان خواند.این تند ترین اظهارات او علیه مخالفان داخلی تاکنون است که شائبه عمیق تر شدن اختلافات را دامن می زند . به نوشته سانفرانسیسکو کرونیکل به نظر می رسد این موضعگیری تند برای ساکت کردن در خواست هایی است که او را به مصالحه با غرب بر سر برنامه های هسته ای فرا می خواند.

سانفرانسیسکو کرو نیکل (آمریکا):احمدی نژاد: مخالف من خائن است."

بر هر انسانی که مختصر وجدانی داشته باشد واضح و مبرهن است که رئیس جمهور محترم سخنی به این مضمون را نفرموده اند و روزنامه اعتماد ملی برای تخریب آقای احمدی نژاد از این حربه کثیف استفاده کرده است .عجیب است که در حالی که آژانس انرژی هسته ای طی گزارش خود بر حق مسلم ایران برای دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای تاکید و بر حقانیت ایران در ادعا های خویش صحه می گذارد و در حالی که ایران اسلامی در یک موقعیت بسیار عالی در عرصه جهانی واقع است و اجماع جهانی در تائید اقدامات ایران در پرونده هسته ای ایران به چشم می خورد روزنامه اعتماد ملی چه اصراری دارد که خود را با مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی از آمریکا گرفته تا اسرائیل هم درد نشان دهد و نیز از افشا شدن دست جاسوسان هسته ای واهمه نشان دهد.

در اوج دوران اصلاحات که تعدادی از حضرات در دادگاه های انقلاب و دادگاه ویژه روحانیت محکوم شده بودند عده ای به حمایت از این اشخاص پرداختند مقام معظم رهبری در آن زمان فرمودند مجرم بودن در حکومت اسلامی و حمایت از آن مجرم لکه ننگی است که از دامن انسان پاک نمی شود (نقل به مضمون ).

با تکیه بر این سخن مقام معظم رهبری باید به گردانندگان روزنامه اعتماد ملی و نیز آقای هاشمی گفت که این همه حیثیت خویش را با حمایت از اشخاصی که خیانت آن ها بر ملت مظلوم ایران که پای سند مظلومیت خود را با اهدای میلیون ها شهید و جانباز امضاء کرده اند به باد ندهید.

آقای هاشمی !تشکیل جلسه ای که در آن یک جاسوس هسته ای حضور داشته باشد تائید اقدامات خائنانه آن شخص است .

اگر حتی آقای موسویان به نظر آقای هاشمی بیگناه هم باشند این یک نظر شخصی است زیرا این شخص از نظر وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی مجرم است و نیز از سوی قوه قضائیه هم هنوز تبرئه نشده است و حالت یک متهم را دارد.آقای هاشمی بهتر است موضوع مهدی هاشمی داماد آقای منتظری و برخورد امام (رض)با این مسئله را از خاطر نبرده باشند . در آن مسئله نیز آقای منتظری با تکیه بر بیگناه بودن مهدی هاشمی با ایشان ارتباط داشتند که منجر به فجایعی شد که امام آن نامه معروف ۶ /۱ /۱۳۶۸ را به آقای منتظری نوشتند و ایشان را از قائم مقامی رهبری عزل کردند.

مسلما این اقدام آقای هاشمی بر دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی در عرصه خارجی تاثیر سوئی خواهد گذاشت.

به آقای کروبی نیز باید گفت که تا کی می خواهید مصالح ملی این ملت مظلوم را فدای مصالح و مطامع شخصی خودتان نمائید.اگر جنابعالی دچار کهولت سن شده اید و لحظاتی چند از شب بیست و هفت خرداد را خوابیده اید ملت مسلمان ایران همیشه بیدار است علیرغم این که شما خلاف این را می پندارید.

بر داشت شده از وبلاگ دیگر این نویسنده:http://basijjahani.blogfa.com/(بسیج جهانی در بلاگفا)





روزنامه اعتماد ملی و پاسداری از حریم مرجعیت : (سه شنبه 86/8/1 ساعت 11:33 صبح)

روزنامه اعتماد ملی و پاسداری از حریم مرجعیت :

بعد از رحلت نبی معظم اسلام ابوسفیان به حضور حضرت علی (ع) رسید و گفت که یا علی می خواهم با شما بیعت کنم ! حضرت علی (ع) که از هدف ابوسفیان مطلع بودند فرمودند ما را به بیعت تو نیازی نیست. از تو جز زیان به اسلام نرسیده و نخواهد رسید.(نقل به مضمون)

غرض از آوردن این حکایت این بود که نظر شما را به مسئله ای جلب کنم و آن این که گاهی عده ای داعیه دار دفاع از اسلام و مذهب هستند که اگر هم ضرری از آنان به اسلام نرسیده باشد خیری نیز نرسیده!

روزنامه اعتماد ملی در شماره اخیر خود در مقاله ای به قلم مدیر مسئول (آقای محمد جواد حقشناس) مطلبی را تحت عنوان "حریم مرجعیت را پاس بداریم"به چاپ رسانده است.

در بادی امر انسان از این که مسئولان حزب اعتماد ملی و این نشریه وزین!به فکر دفاع از حریم مرجعیت افتاده اند خوشحال می شود ولی این خوشحالی دیری نمی پاید وقتی که به نقاط تناقض فراوانی در سیره و عملکرد این حضرات بر می خوریم:

۱ - در دین مبین اسلام ومذهب حقه جعفری دفاع از کرامت انسانی و حرمت انسان ها از اوجب واجبات است . چه این انسان یک کارگر ساده باشد و یا یک دانشجو و یا یک استاد دانشجو ....که در این مورد مدعیان اصلاحات در ۸ سال دوران حکومت خویش مقالات زیادی نوشتند.

۲ - وقتی که حفظ حرمت انسان به ما هو انسان بر هر انسانی واجب است حفظ احترام علما به تبع اولی بر همه واجب خواهد بود زیرا که العلما ورثه الانبیا .احترام به علما احترام به نبی معظم اسلام و ائمه معصومین (علیهم السلام ) می باشد

۳ - فرمایشات حضرت امام (رض) در دوران زندگی پر بارشان در صحیفه نور جمع شده و نظرات فقهی ایشان نیز در کتاب های فقهی ایشان به صورت مدون موجود است. حضرت امام چنان چه بارها گفته شده در آخر وصیت نامه خویش بون هیچ گونه قیدی راه را بر تحریف سخنان خویش بسته اند. تاکید خاص امام بر بعضی اشخاص که در طول دوران مبارزه حضرت امام تعریف از آنان کرده و محول کردن تکلیف آنان به وضع فعلی افراد پرده از بسیاری از امور بر می دارد.

به نظر ما ملاک چنان چه امام (رض) فرموده اند وضع فعلی افراد است و اگر بخواهیم تائیدی از امام برای یک شخص بیاوریم باید ببینیم نائب امام زمان و رهبر عزیزمان در آن مورد چه می گویند.

۴ - در سال های اخیر بار ها نظرات امام از سوی شاگردان ایشان از جمله آقای کروبی ،آقای هاشمی رفسنجانی و ... تحریف شده است به صورتی که بعضی ادعا هایی مطرح کرده اند که با نص صریح فرمایشات حضرت امام تناقض دارد.اگر این رویه به یک عرف تبدیل شود نسل های آینده از حضرت امام جز  برخی ابهامات و تحریفات در دست نخواهند داشت.

۵ - اگر احترام به علما واجب است که هست پس چرا مسئولین محترم روزنامه اعتماد ملی دم به دم با توهین به حضرت آیه الله مصباح یزدی که بنا به فرمایش حضرت آقا مطهری زمان و عقبه تئوریک نظام هستند حریم مرجعیت و علما را پاس نمی دارند. توهین های مکرر آقای کروبی به آیه الله جنتی و سایر علمایی که با نقطه نظرات ایشان مخالفند از چه جهتی است؟در طول دوران اصلاحات هزاران مقاله در توهین به علما و روحانیت و مرجعیت شیعه به چه مناسبتی نگاشته شده است؟

۶ - مطالعه مقاله روزنامه اعتماد ملی بنده را به یاد اخبار رادیو اسرائیل و رادیو فردا و سایر رادیو های بیگانه می اندازد . گویندگان اخبار رادیو های بیگانه از جمله رادیو اسرائیل وقتی که می خواهند اسم آقای منتظری را ببرند از عنوان آیه الله العظمی استفاده می کنند ولی وقتی می خواهند اسم استاد آقای منتظری  یعنی حضرت امام را ببرند با عنوان آقای خمینی یا حداکثر آیه الله خمینی خطاب می کنند.

روزنامه اعتماد ملی این شیوه نادرست را بارها به کار برده است به صورتی که موقع درج اخبار راجع به مقام معظم رهبری ایشان را با عنوان رهبر انقلاب یا آیه الله خطاب کرده اند ولی در کنار آن خبر از سایر علما و مراجع از عناوین متعددی از جمله آیه الله العظمی و ... بهره گرفته اند.

اگر چه دامن زدن به این گونه مسائل در شرایط فعلی امری مبتذل و سطحی است و چنان چه مقام معظم رهبری فرموده اند امسال سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی است و ما نباید حرفی یا سخنی بگوئیم که این اتحاد را خدشه دار کند ولی اشاره مختصر به این موضوع برای پی بردن به اوج نفاق و دورویی گردانندگان این نشریات ضروری به نظر می رسد.

۷ - دست آخر این پاسداری از حریم مرجعیت بر همه مومنین واجب است و فرقی بین علما و مراجع عظام تقلید نیست و چنان چه بار ها گفته شده جلو گیری از تحریف سخنان حضرت امام وظیف ای است که بر عهده مسئولین امر می باشدو مسئولین این مسئله نیز در وصیت نامه حضرت امام مشخص شده اند.عدم اجرای این تکلیف الهی مسئولیت امت مسلمان و عاشق حضرت امام را دو چندان می کند که با آگاهی از آراء و نظرت امام راه را بر تحریف نظرات ایشان ببندند.





تخریب دولت به هر قیمت ! (چهارشنبه 86/7/25 ساعت 3:42 عصر)

تخریب دولت به هر قیمت !

گویا عده ای در مملکت ما بنا را بر این گذاشته اند که هر کاری از سوی دولت آقای احمدی نژاد انجام می گیرد بکوبند و کاری هم به این ندارند که آیا این کار به نفع ملت ایران هست یا نیست .

آقایانی که سفر رئیس جمهور سابق ایران ،آقای خاتمی به فرانسه و یا سفر ایشان به سازمان ملل را یک اعجاز تاریخی و در جهت تنش زدایی عنوان می کردند امروز سفر سران کشورهای حاشیه دریای خزر به ایران و مذاکره با مسئولین بلند پایه کشورمان را بی فایده عنوان می کنند.

بعد از سقوط شوروی سابق رئیس جمهور روسیه برای اولین بار و آن هم در شرایطی که آمریکا و دولت های غربی آن همه کشور ما را تهدید به تحریم می کنند و ادعا دارند که کشور ایران در انزوای سیاسی ! قرار گرفته ،به ایران سفر کرد و در این اجلاسیه شرک کرد.

321228.jpg 

انسان با خواندن تحلیل های بعضی مطبوعات که از سیاست فقط غرض ورزی و از سیاستمداران فقط ماکیاولی را می شناسند انسان را متاثر می کند.

یک نمونه از این تحلیل ها را می توان در شماره انمروز روزنامه اعتماد ملی مشاهده کرد آقای رئیس‌جمهور، ورودتان به سعدآباد مبارک - [جواد دلیری]

آقایان که نتوانسته اند از دولتی که تا به حال متهمش می کردند که ایران را در صحنه جهانی منزوی کرده است در این مورد انتقاد کنند بحث را به مباحث حاشیه ای کشانده و استقبال آقای احمدی نژاد از آقای پوتین در سعد آباد را عدول آقای احمدی نژاد از مواضع پیشین عنوان کرده اند:

نویسنده این مقاله !در قسمتی از نوشته اش می نویسد:

 سرانجام رئیس‌جمهور محترم به هر دلیل (امنیتی، سیاسی، فرهنگی و ...) مجموعه کاخ سعدآباد را بر خیابان پاستور و فلسطین ترجیح دادند و از رئیس‌جمهور روسیه استقبال کردند، جای خوشبختی و خوشحالی دارد، چرا که مردم ایران به <میهمان‌نوازی> مشهورند و رئیس‌جمهور آنها نیز باید به همان سنت از میهمانان خود استقبال کند. اکنون سوال این است که چرا تاکنون این رسم میهمان‌نوازی به نحو مناسب صورت نگرفته است؟ خسارت‌‌های این دو سال و اندی که به <سنت ایرانیان>، لطمه زده را چه کسانی می‌پردازند؟ آیا حضور و استقبال در کاخ سعدآباد زیبنده‌تر بود یا حضور در خیابان‌های پاستور و فلسطین؟

نویسنده محترم این مقاله استقبال از یک میهمان خارجی در خیابان های پاستور یا فلسطین را خلاف روح مهمان نوازی ایرانیان دانسته و به زعم خود ادعای خسارت نموده که ای داد و ای بیداد که جواب این بی حرمتی ها به جهانیان در این دو سال را چه کسی خواهد داد!

جای بسی خوشحالی است که مسئولین حزب اعتماد ملی از جمله آقای کروبی محوریت حضرت امام خمینی (رض)را منکر نشده اند و علی الظاهر ادعای ادامه خط امام را دارند!!!

از حضرات باید پرسید آیا استقبال از سفرای شوروی سابق در منزل امام در سال ۱۳۶۷ که در پی پیام تاریخی امام رخ داد و نیز دست ندادن امام با سفیر شوروی خلاف میهمان نوازی حضرت امام و ایرانیان بوده ؟ و یا پذیرش نماینده پاپ توسط امام خمینی(رض) در قضیه گروگان گیری جاسوسان آمریکایی در سال ۱۳۵۸ در حالی که در آن زمان امام هیچ کس را در این مسئله به حضور نمی پذیرفتند عدول امام از مواضع قبلیشان بود؟

همه ما می دانیم که هدف شما رسیدن به قدرت به هر قیمتی است و برای رسیدن به این هدفتان حتی حاضرید منافع ملی کشورتان که همیشه از آن دم می زنید را قربانی امیال نفسانی خود کنید.

مشکل را در کاخ سعد آباد و یا در خیابان پاستور جستجو نکنید مشکل در نا مشروع بودن آن چیزی است که به خاطرش خودتان را به آب و آتش می زنید.





   1   2      >
 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 2 بازدید
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدیدها: 21995 بازدید
  • درباره من

  • بسیج جهانی
    روح الله امین آبادی
    من روح الله امین آبادی دانشجوی رشته فلسفه و عرفان اسلامی در دانشگاه مذاهب اسلامی هستم. البته امسال سال آخر هستم. می خوام در مقطع کارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل ادامه تحصیل بدهم. در این وبلاگ به نقد مسایل اجتماعی از منظر یک شخصی خواهم پرداخت که دوست دارد بسیجی باشد و البته راهش را انتخاب کرده و می خواهد در مسیر رهبری گام بردارد...
  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •