سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از قوه قضایی امیدها برون شد... (پنج شنبه 86/9/8 ساعت 3:15 عصر)

خبر کوتاه بود .

نمی شد باور کرد ولی چه می شود کرد همه تائید کردند .اخبار هم و قوه قضائی ! هم و همه و همه تائید کردند که آری موسویان از جرم جاسوسی تبرئه شد!

? -روایت می کنند بزرگی وارد شهری شد به ناگاه مشاهده کرد که سگ ها به سویش هجوم آوردند دست برد تا سنگی بردارد و سگان را دور براند ولی دید سنگ به زمین چسبیده است و کنده نمی شود .این مرد بزرگ به مردم آن شهر گفت خیلی انسان های پستی هستید که سگان را باز گذاشته اید و سنگ ها را بسته اید!

? -موسویان از اتهام ! جاسوسی تبرئه شد!

?-دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور:«اتفاقی افتاده، مطالبی منتقل شده است و کسانی که در نقطه‌ی مقابل ما هستند از اطلاعات آگاهی دارند، از این رو شایسته است متن اطلاعاتی که داده شده منتشر شود تا ملت بدانند ما نگران چه هستیم و چه اطلاعاتی به دیگران؛ یعنی به غیر از ملت ایران داده شده است تا ملت ایران نیز از این اطلاعات مطلع شوند. احمدی‌نژاد تصریح کرد: اطلاعاتی به غیر داده شده است که در موضوع هسته‌یی در مقابل ملت ایران بودند و هستند و من پیشنهاد می‌کنم که این اطلاعات منتشر شود تا ملت اطلاع پیدا کنند چه اتفاقی افتاده است.»

? - در اقدامی عجیب، قوه قضاییه اقدام به بازداشت جمعی از دانشجویان فعال در تشکل های عدالت طلب شیراز نموده است. دبیران 7 تشکل دانشجویی بازداشت شدند. این در حالی است که این دانشجویان در حال پیگیری دستور مستقیم شخص آقای هاشمی شاهرودی، ریاست قوه قضاییه بوده اند.

? -سخنگوی قوه قضائیه :دانشجویان از ما عدالت! را مطالبه کنند نه تبرئه یا محکومیت یک شخص را .

و

از قوه قضائی امید ها برون شد         با احمدی نژادم صد حرف و صد شکایت

دست آخر این که:

مقام معظم رهبری :امروز... هر کسى که براى عزت و پیشرفت این جمهورى، براى اصلاح امور مردم در این جمهورى و براى موفقیتهاى روزافزون این نظام مقدس تلاش بکند، براى کل جهان اسلام مجاهدت و تلاش کرده و در حقیقت، اسلام را پشتیبانى کرده است. امروز، مسأله، مسأله‏ى یک ملت نیست. مسایل ما، مسایل دنیاى اسلام و مسایل ملتهاست. مسأله‏ى ما، مسأله‏ى اصل اسلام و پرچم و عَلَم اسلام مى‏باشد که در جهان به اهتزاز درآمده است. هر کسى که امروز در جهت تضعیف نظام جمهورى اسلامى، حرکتى انجام بدهد، حرفى بزند و اقدامى بکند، دامنه‏ى کار خلاف او، به همه‏ى ملتهاى مسلمان، گسترش پیدا مى‏کند. یعنى باید بداند که این کار، فقط خیانت به این ملت نیست؛ خیانت به اسلام و به ملتهاى متعدد و به تاریخ اسلام است.(سخنرانی در روز عید غدیر خم 20/ 04/ 69)

بعد از تحریر:

مطلع شدیم که دادستان تهران آقای مرتضوی با استفاده از اختیارات خود با این حکم مخالفت کرده و به این ترتیب پرونده از دادسرا به دادگاه ارسال خواهد شد.

گویا سخنان رئیس جمهور محترم و تهدید وزارت اطلاعات به افشای اسناد مربوطه عده ای را سر عقل آورده که بازی کردن با حیثیت و آبروی کشور امام زمان هیچ وقت بی سر و صدا نمی تواند انجام گیرد.

یه دست مریزاد به آقای احمدی نژاد می گیم و یه دست مریزاد به دادستان محترم تهران آقای مرتضوی.





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 7 بازدید
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدیدها: 22042 بازدید
  • درباره من

  • بسیج جهانی
    روح الله امین آبادی
    من روح الله امین آبادی دانشجوی رشته فلسفه و عرفان اسلامی در دانشگاه مذاهب اسلامی هستم. البته امسال سال آخر هستم. می خوام در مقطع کارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل ادامه تحصیل بدهم. در این وبلاگ به نقد مسایل اجتماعی از منظر یک شخصی خواهم پرداخت که دوست دارد بسیجی باشد و البته راهش را انتخاب کرده و می خواهد در مسیر رهبری گام بردارد...
  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •