سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بوش پیامبر می شود !!! (شنبه 86/7/7 ساعت 1:7 عصر)

بوش پیامبر می شود !!!

چندی پیش یکی از خبر نگاران خارجی در مصاحبه با آقای احمدی نژاد سخن از مذهبی بودن بوش زد و گفت که این مذهبی بودن یکی از ویژگی های مثبت ایشان هست. دیروز که به انجیل نگاه می کردم به چند آیه برخوردم که حتما آقای بوش این آیات را هر هفته در کلیسا ! می خوانند:

... چرا پر کاه را در چشم برادرت می بینی اما تیر چوب را در چشم خودت نمی بینی ؟چگونه جرات می کنی بگویی :اجازه بده پر کاه را از چشمت در آورم در حالی که خودت چوبی در چشم داری؟ ای متظاهر نخست چوب را از چشم خود در آور تا بهتر بتوانی پرکاه را در چشم برادرت ببینی.

...شنیده اید که میگویند با دوستان خود دوست باش و با دشمنانت دشمن؟اما من می گویم که دشمنان خود را دوست بدارید و هر که شما را لعنت کند برای او دعای برکت کنید و برای آنانی که به شما ناسزا می گویند و شما را آزار می دهند دعای خیر نمائید.اگر چنین کنید فرزندان راستین پدر آسمانی خود خواهید بود.

... گفته شده که اگر کسی چشم دیگری را کور کند باید چشم او را کور کرد و اگر دندان کسی را بشکند باید دندانش را شکست اما من می گویم که اگر کسی به تو زور گوید با او مقاومت مکن حتی اگر به گونه راست تو سیلی زد گونه دیگرت را نیز پیش ببر تا به آن سیلی بزند.اگر کسی تو را به دادگاه بکشاند تا پیراهنت را بگیرد عبای خود را نیز به او ببخش.

البته ما نمی گوئیم که این سخنان متعلق به حضرت عیسی هستند . البته که تن به ظلم دادن از ساحت پیامبر عظیم الشانی چون حضرت عیسی بعید است و ساحت آن حضرت از این امور و از این گونه مواعظ به دور است. اما هر چه که هست آن حضرت پیامبر مهربانی بوده اند و نیز طبق ادعای آن خبرنگار خارجی که گفته اند بوش یک مسیحی متعصب و یک انسان مذهبی است لاجرم ایشان این مواعظ را باید قبول داشته باشد.

اما ما جدیدا شنیده ایم که به آقای بوش الهاماتی (۱)شده !!! و ایشان ادعای پیامبری کرده اند گویا چندین آیه نیز بر ایشان نازل شده است از جمله آیات زیر :

عمو سام می آید-http://www.nasima60.blogfa.com/

شنیده ای که میگویند به آن عیبی که خود داری دیگران را سرزنش مکن ولی من به تو می گویم که تا می توانی در ساخت بمب های کشتار جمعی بکوش ولی نگذار دیگران فکر استفاده از تکنولوژی صلح آمیز را هم به مخیله شان خطور دهند.

شنیده ای که می گویند حتی دشمنت را هم دوست داشته باش من به تو می گویم که حتی کینه دوستانت را هم در قلبت داشته باش.

به هیچ کس اعتماد نداشته باش حتی اگر برادرت باشد.

شنیده ای که عده ای عالم نما می گویند من فکر می کنم پس هستم تو باید بدانی که تو تا موقعی هستی که بکشی پس همیشه بگو و بر این عقیده باش که من می کشم پس هستم.

آیات دیگری نیز در انجیل بوش پیغمبر موجود بود که ما به علت ذیغ وقت از آن ها صرف نظر می کنیم.(۲)

۱ - البته طبق فرموده خداوند متعال در قرآن کریم یکی از انواع وحی هم این است که  شیطان به پیروانش الهام می کند .چنان چه به اشخاصی مثل نمرود و فرعون و هیتلر و استالین و صدام ملعون الهام کرد.

۲ - وبلاگ بسیج جهانی به همه شیاطین کوچک و بزرگ تبریک می گوید که بالاخره یک رئیس از جنس خودشان پیدا کردند. پیام آوری از سوی شیطان موهبتی نیست که نصیب هر جوجه شیطانی بشود





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 8 بازدید
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدیدها: 22043 بازدید
  • درباره من

  • بسیج جهانی
    روح الله امین آبادی
    من روح الله امین آبادی دانشجوی رشته فلسفه و عرفان اسلامی در دانشگاه مذاهب اسلامی هستم. البته امسال سال آخر هستم. می خوام در مقطع کارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل ادامه تحصیل بدهم. در این وبلاگ به نقد مسایل اجتماعی از منظر یک شخصی خواهم پرداخت که دوست دارد بسیجی باشد و البته راهش را انتخاب کرده و می خواهد در مسیر رهبری گام بردارد...
  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •